Tényleg lehetséges olyan reklám, amely úgy néz ki, mintha évtizedek óta létezne, de mégis új? – teszi fel a kérdést cikkében az A1designs.
A vintage reklámok azok, amelyek úgy néznek ki, mintha a múltból származnának. Ez lehet egy 60-as éveket idéző világító doboz vagy akár egy, a 80-as évek stílusát idéző neonfelirat.
Ezek a reklámok látványos megoldást jelentenek. Egy régi dekorációs elem megjelenését és hangulatát a modern kor tartósságával, biztonságával és gyártási módszereivel ötvözi. Az új fémfelületre rozsdásodási oldatot alkalmaznak, így bár réginek tűnik, mégis megőrzi integritását. A nosztalgikus világítás esetében a hatást különböző izzókkal és áttetsző vinylekkel lehet elérni.
Az új reklámok autentikus hangulatot teremtenek. Bár nem biztos, hogy valóban olyan régiek, mint amilyennek látszanak, mire befejeződik az „öregítési folyamat”, már nem lehet megállapítani, hogy új vagy régi eszközről beszélünk.
Némethi Botond, Sign&Display magazin