A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Fóliázott munkaautó, amit egész biztos, hogy messziről is kiszúrnál

A havas háttér előtt elhelyezett kép csábítja az ügyfeleket.

A WIDE-FORMAT PRINT üzletek azzal foglalkoznak, hogy segítenek az ügyfeleknek hirdetni a vállalatukat, a márkaépítést, az eseményeket és a kampányokat. Amikor azonban a michigani Mount Pleasantben működő Just Fab Graphics elköltözött és új teherautót vásárolt, az üzlet házon belül oldotta meg a tervezési és csomagolási folyamatait – írja a Signs of the Times.

A tulajdonos Lindsay Theisen egy másik tervezővel, Rashel Hubbarddal együttműködve egy figyelemfelkeltő teherautó-fóliát készített, hogy reklámozza a vállalkozást, amikor éppen kiszáll egy ügyfélhez, vagy éppen csak valahol a közterületen, egy üzlet előtt parkol nagy forgalmú úton. A tervezőcsapat először a teherautó oldalára készített élénk grafikát, amely kiemelkedik a környék havas, téli hátteréből. Theisen bonyolult, színes grafikákat tervezett a motorháztetőre, a hűtőrácsra, az első lökhárítóra és a hátsó ajtóra, amelyek pontosan illeszkedtek az eredeti dizájnhoz.

Az üzlet 25 négyzetméternyi nyomtatott grafikát adott ki, Roland DG TrueVis VG2-540 nyomtatóval/vágógépen, Avery Dennison MPI 1105 csomagolófóliával és Avery Dennison DOL 1360Z fényes laminálással.

A Just Fab Graphics teherautó azonnali sikert aratott, rengeteg embernek felkeltette a figyelmét, és a járókelők (és a potenciális jövőbeli ügyfelek) fejét is elcsavarta. Theisen azt mondja, hogy amikor először vezette az újonnan csomagolt teherautót, rengeteg dudálást hallott, és látta, hogy az emberek elismerően integetnek. „Úgy tűnik, hogy az emberek szeretnek reagálni az élénk színekre és mintákra. Rengeteg bókot kaptunk és sok üzenetet a közösségimédia-felületeinken. Sokkal több visszajelzést küldenek az emberek, mint gondoltam volna. Imádom látni ezt a reakciót – ez a szórakoztató része.”

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display