Ma már szinte mindent online vásárolnak az emberek – számolt be a Signs Express. Az e-kereskedelem népszerűsége rohamosan növekszik, 2023 novemberében Nagy-Britannia teljes kiskereskedelmi forgalmának 30,7 százalékát tette ki, ami öt év alatt 9,6 százalékos növekedést jelent.
A vállalatok ennek megfelelően az interneten hirdetnek. Ám a kiskereskedelmi hálózatok a szigetországban továbbra is alkalmaznak hagyományos reklámokat. A cikkben több példa is olvasható arra, hogy az üzlethelyiségeiket miképpen dekorálták ki a vállalatok.
Egy érdekes felmérést publikált a Custom Neon. E szerint a megkérdezettek 72,2 százaléka szerint fontosabb a jó signage, mint a közösségi média vagy az újsághirdetések. Továbbá arra is fény derült, hogy a válaszadók 77 százaléka mondta azt, hogy a hiányzó reklámok miatt nehezebben igazodtak el. A kültéren elhelyezett reklámok leginkább arra valók, hogy a jelenlétüket promótálják. A megkérdezettek 60 százaléka szerint elbizonytalanítja a vásárlókat az, ha nincs a bolt megfelelően dekorálva, az adott arculathoz igazítva.
Azok az emberek, akik nem ismerik a márkát, pillanatok alatt döntenek arról, hogy bemennek-e vásárolni vagy sem. Így létfontosságú a színlélektan és a tipográfia figyelembevétele.
Sign&Display magazin