Gyógyszeripari reklámozás újragondolva: mostantól sokkal precízebben szólítják meg a potenciális ügyfeleket
Együttműködés segíti a gyógyszeripar szereplőit DOOH felületekhez különböző helyszíneken és formátumokban – írja a Signageinfo. A kooperáció a Place Exchange reklámcég és a DeepIntent egészségügyi marketing vállalat között jött létre.
A közös munka eredményeként a DeepIntent ügyfelei digitális eszközökön keresztül érhetnek el egészségügyi szakembereket és fogyasztókat a hirdetések által. A program keretében gyógyszertárakban, állomásokon és más helyszíneken – az USA, Kanada, EMEA és Latin-Amerika területén.
A hirdetők kampányaikat különböző paraméterek, mint földrajzi helyszínek, napszakok és konkrét érdeklődési pontok alapján szabhatják személyre, biztosítva, hogy üzeneteik a legrelevánsabb közönségekhez jussanak el.
A DeepIntent és a Place Exchange az erősségeiket hozzák ebbe a partnerségbe. A DeepIntent technológia alkalmazásával az egészségügyben szerzett jártassága és átfogó adatkezelési képessége kiegészíti a Place Exchange széles körű, prémium DOOH leltárát és programmatikus OOH médiában szerzett szakértelmét. Együtt készen állnak az egészségügyi hirdetés átalakítására, új szintű pontosságot, elkötelezettséget és mérhetőséget kínálva a gyógyszeripari márkáknak és ügynökségeknek.
Sign&Display magazin