EXPO 4.0 – 2020. január 30 – február 1.
Nyomtass – Gyárts – Promóciózz
A Sign and Display magazin egyik legújabb médiapartnere, a stuttgarti EXPO 4.0 négy különböző kiállítás együttes megrendezésével új szakmai platformot kínál a vizuális kommunikációs iparág számára. Az európai iparág képviselői 2020. január 30 – február 1. között találkoznak a stuttgarti vásárközpontban. Lapunk rövid áttekintést nyújt olvasóinak, mire számítsanak, ha ellátogatnak erre a vásárra.
Egy belépőjegy = 4 szakmai vásár! Az EXPO 4.0 egy tető alatt egyesíti a TV TecStyle Visions, a WETEC, a GiveADays, illetve a POS Masters kiállításokat. A Sign and Display magazin örömmel mutatja be olvasóinak egyik legújabb nemzetközi szakmai partnerét!
Az egyidőben és egy helyen, 4 különféle néven megrendezett kiállítás jól elkülönülő elnevezésével gondoskodik a jól átlátható tartalmi struktúráról. A 4 kiállítás együttes koncepciója az alábbi szinergiákat kínálja: A látogatók nem csupán az iparág újdonságait ismerhetik meg, de új kapcsolatokat is teremthetnek. A kiállítók számára remek lehetőség nyílik, új ügyfelek megnyerésére.
A 2018-as kiállítás 14.000 látogatót vonzott, mintegy 41 országból.
Az EXPO 4.0 az alábbi, önálló tematikájú vásárokból áll:
TV TecStyle Visions – a textilnemesítés minden szempontból
Az elmúlt évek során a TV TecStyle Visions kiállítás szisztematikusan erősítette meg vezető szerepét a textilnemesítés és promóciós textilek vezető európai vásáraként. Az egyre fokozódó nemzetközi jelenlétet tükrözi, hogy az előző esemény látogatóinak 18%- a Németországon kívülről érkezett. A textilnemesítési technológiai gyártók és kiegészítők forgalmazóinak széles választéka mellett kiállítottak a divat, nyomdaipar és munkaruhagyártó márkák képviselői. A bemutatott know-how élőben is megtapasztalható lesz az 1. Csarnok L-Bank Fórumán, ahol a vásár kiegészítő programjaként naponta divatbemutatók, illetve a Német Textilipari Kutatóintézettel közösen megalkotott mikro gyár bemutatói, és technikai fórum lesznek láthatók.
WETEC – gyakorlati reklámgyártási technológiák
A 3. Csarnokban a WETEC a reklámgyártási technológiák, a digitális nyomtatás és digital signage iparágak innovációit mutatják be. A kiállításhoz gazdag kísérő program párosul: a ’Work and Do’ szekcióban bemutatják egy reklámgyártási technikus teljes munkafolyamatát. A ’WRAPandSTYLE’ szekcióban beszélgetések, gyakorlati bemutatók és demonstrációk és technikai prezentációk keretében mutatják be az autódekorációs fóliázás legjobb gyakorlati megoldásait.
A WETEC kiállítójaként a Mimaki egy gin italcímke versenyt hirdet meg, most első alkalommal: a versenyre nevezhetnek tanulók, nyomdai szakemberek, reklámgyártási technikusok, az általuk tervezett legvonzóbb gin italcímkével. Az egyetlen elvárás a tervezett címkével szemben, hogy használják a Stuttgart város címerén szereplő ágaskodó ló figurát.
GiveADays – a fenntarthatóságra fókuszálva
A GiveADays kiállításon az iparág vezető gyártói és viszonteladói mutatják be immár negyedik alkalommal a promóciós reklámajándékgyártási iparág innovációit. A technikai fórumon rengeteg inspirációval látják el a marketing szakemberek, ügynökségek és reklámajándék gyártók képviselőit. A 2020-as kiállítás súlyponttémái az omnipresent és a fenntarthatóság lesznek.
POS Masters
A POS Masters a marketing, design és technológia nemzetközi szakvására. Ez a kiállítás a márkák, a hirdetés és technológia témaköreit kombinálja.
Az EXPO 4.0 szakmai kiállítást 2020. január 30-február 1. között rendezik Stuttgartban.
A rendezvényről további információ található a stuttgarti vásárközpont weboldalán: www.messe-stuttgart.de , illetve a vásár hivatalos hazai képviseleténél:
Interpress Kiállítások & Interpress Travel
Seifert Ibolya – ügyvezető igazgató
H-1097 Budapest, Illatos út 7.
Tel: + 36 1 302-7525
Mobil: + 36 30 932 1657
E-mail cím: seifert@interpress.hu
központi cím: office@interpress.hu
WEB: www.interpress.hu