John James, a Soho Estates ügyvezető igazgatója szerint van lehetőség a növekedésre a globális recesszió idején. A cégvezető úgy vélekedik, hogy a történelem iránti tisztelet a kulcs, hiszen a múlt eseményeiből tanulva lehet a jó következtetéseket levonni a jelen kihívásaira vonatkozóan. Ahogy a Soho Estates szlogenje is mondja: „A jövőt építve, a múltat tisztelve.” A vállalkozásoknak alkalmazkodniuk kell a bizonytalan időkhöz, a technológiai változásokat pedig eszközként, nem pedig akadályként kell kezelniük – írja a Digital Signage Today.
A Leicester tér rendkívül fontos a helyi családok és a városba érkező látogatók számára. A tér London egyik szórakoztatóközpontja és a brit filmipar csomópontjaként szolgál. Ezért is fontos, hogy egy olyan vállalkozás helyezzen itt el táblát, amely ismeri a tér történelmi jelentőségét, és képes a helyi közösségek hasznát szeme előtt tartva alakítani a helyiség arculatát.
Évente mintegy 52 millió ember halad át a Leicester téren, amely kiváló hellyé teszi a tábla elhelyezése szempontjából. Idén a Soho Estates végre engedélyt kapott London városától, hogy az épületére egy modern digitális táblát helyezzen el, amely John James ambíciói szerint egy napon a világ legnagyobb digitális kijelzője lesz. Ha a képernyő a helyi vállalkozások hirdetései és információk mellett más különleges tartalmakat is megjeleníthetne, akkor valódi turisztikai vonzerőt jelentene.
Némethi Botond, Sign&Display magazin