A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Az ügyfélnek mindig igaza van?

A mondás szerint „Az ügyfélnek mindig igaza van.” Bizonyos esetekben ez akár jó tanács is lehet, ám mi van akkor, ha az ügyfél egyértelműen téved? – teszi fel a kérdést cikkében a SignCraft.

Két választása van az embernek: Megcsinálod a munkát az utasítások szerint, és pontosan azt adod az ügyfeleknek, amit kérnek – még akkor is, ha egyértelmű, hogy az a nehezen megkeresett pénzünk rovására fog menni, vagy megpróbálod az ügyfelet a saját érdekeit szolgáló irányba terelni?

Sokszor amit az ügyfél akar, az nem az lesz, mint amire szüksége van.

„Minden esetben kihangsúlyozom az ügyfeleimnek, hogy logótervezéssel foglalkozunk. Valószínűleg senki sem fog annyira törődni az arculatával, mint mi” – mondta Dan Antonelli, a KickCharge Creative tulajdonosa.

„Gyakran látok olyan reklámtáblákról és járműdekorációkról készült fotókat, amelyeknek szinte semmi valódi haszna nincs az ügyfél számára.”

A KickCharge Creative szerint az ügyfeleket komolyan kell venni. A kommunikációnak az ügyfél és a vállalkozás között kétoldalúnak kell lennie, ami azt jelenti, hogy együtt dolgozva a megrendelővel, és az elképzeléseket szakértelemmel kiegészítve, hiszen így érhető el a legjobb eredmény.

„Az ügyfélnek mindig igaza van” kijelentés gyakran hibás üzleti stratégiához és ezáltal rossz munkához vezet. Hosszútávon egyértelműen látszik, hogy az a vállalkozás lesz sikeres, amely nem fél hozzátenni szakértelmét a kliensek kívánságaihoz.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display