A francia luxusmárka grandiózus méretekben készíttette el legújabb üzletének ablakfóliázását – vette észre a Sign&Graphics. Sydney egyik legfrekventáltabb környékén egy saroképület teljes külső felülete hirdeti, hogy 2022 tavaszán itt nyitják meg a Cartier óceániai portfóliójának ékkövét, egy kétszintes áruházat.
A szigetország legnagyobb városán belül is a lehető legjobb helyre pozicionálták magukat, hiszen a George Street-i üzlet éppen a SEA LIFE Akvárium, a Szent Mária Katedrális, a Királyi Botanikus Kert és a Sydney-i Operaház övezte területen, a turisták tömegeit vonzó nevezetességektől kb. megegyező távolságra helyezkedik el. A remek tájolást valószínűleg kevésbé értékeli az utca túloldalán működő Louis Vuitton áruház vagy a közelben található többi luxusmárka: nem messze innen nagyobb üzletet tart fenn a Burberry, a Tiffany & Co., vagy épp az IWC Schaffhausen is.
COVID ide, válság oda, még mindig nagyon sok embernek van nagyon sok pénze arra, hogy ilyen környékekről is tömött szatyrokkal térjen haza. Az egymás nyakára költöző luxusmárkáknak errefelé legalább annyira feltűnőnek kell lenniük, mint bárki másnak, így még akkor is nagyon el kell találni a reklámot, ha az ember fiát Cartier-nek hívják.
A cég – nyilván gondosan kiválasztott – helyi partnere Paul Milinski melbourne-i digitális alkotóművész lett: őt kérték fel, hogy hozza létre „Az ausztrál álomkép” elnevezésű kampányt, aminek keretében egy összesen 52 méter hosszú, 10 méter magas ablakfóliázás született. Nem lehet eltéveszteni: a műremek – amelyen tényleg álomszerű táj jelenik meg – a King Streeten kezdődik, majd a sarkon bekanyarodva nyúlik el, egészen a nyitásra kész áruház bejáratáig. Milinski tehetségét a Cartier is nagyra értékelheti, mert rögtön négy hasonló munkával bízták meg.
Gábor János, Sign&Display