Az autófóliázás titkai: prémium márkához prémium minőség kell

Az autófóliázás esztétikai és funkcionális szempontból is jelentős. Egy jó minőségű alapanyag nemcsak a megjelenést dobja fel, hanem hosszú távon is kifizetődő befektetés. A cégek számára pedig kiváló marketingeszközt jelent a saját arculatuknak megfelelő csomagolás, hiszen széleskörű elérést és láthatóságot biztosít, költséghatékony, személyre szabható, illetve professzionális megoldást nyújt. Ha pedig egy prémium márkáról van szó, akkor kiemelten fontos, hogy olyan alapanyagot és minőséget képviseljen, amely illeszkedik a brand megjelenéséhez.

A nemzetközileg ismert, prémium jakuzzikat gyártó Wellis szerviz flottáját csomagolta be a Gabofólia a Manu-Stone Kft. közreműködésével. A felső kategóriá­ba tartozó vállalat autóihoz szintén igényes alapanyag­ra volt szükség. Így esett a választás az AKA Digital Media Kft. kínálatában található Ritrama fóliára.

NYOMTATÁS FELSŐ FOKON

„Kezdetben saját részre kezdtünk el gyártani nyo­matokat” – mondja Szabó Ervin, a Manu-Stone Kft. ügyvezetője. „A munkáink egyre szélesebb körben ismertté kezdtek válni, így a helyi, környékbeli cégek­nek is elkezdtünk nyomtatni. Emiatt pedig folyama­tosan fejlesztettük az eszközparkunkat, a beszállítói körünket pedig szélesebbre nyitottuk. Így vettük fel a kapcsolatot az AKA Digital Media Kft.-vel is, amivel már évek óta virágzó együttműködést folytatunk, és segítjük egymás munkáját.” A Wellis Dabason gyártja prémium termékeit, az egyik fő telephelye is itt található. A szakember kiemelte, hogy mivel felső kategóriás jakuzzikról van szó, ezért a reklámeszközeiknek is ezt a minőséget kell tükrözniük. Egy kishaszongépjármű teljes cso­magolására volt szükség, ami azt jelenti, hogy mind a két oldalát teljesen lefedő grafikát alkottak meg.

„Az ilyen munkához speciális fóliára van szükség. Ezért esett a választásunk egy 3D nyomtatható, öntött fóliára. A Ritrama azt a minőséget képviseli, ami az ilyen projektekhez kiváló megoldást jelent” – teszi hozzá.

KIVÁLÓ ALAPANYAGGAL JÓ DOLGOZNI

„Az volt a fontos, hogy az íveken és a vakablakoknál lévő beugrásokon a fólia jól tapadjon” – mondja Nagy Gábor, a Gabofólia vezetője. „Olyan alapanyag­ra volt szükségünk, ami kiemelkedő tapadással bír, könnyen lehessen vele dolgozni, illetve 3D-s legyen, hogy felvegye az autó íveit. Ezért esett a választásunk a Ritrama öntött fóliájára, mert az megfelelő ragasz­tóréteggel rendelkezik és egyszerű a felvitele is.”

A szakember hozzátette, hogy több alapanyagot is kipróbált már, ezért döntöttek úgy Szabó Ervinnel közösen, hogy olyan fóliát választanak, ami ehhez a kategóriájához illeszkedik. Az ügyfél elégedettségét szem előtt tartva végeztek teszteket, és ezek alapján döntöttek a Ritrama mellett.

„Minden esetben elő kell készíteni a fóliázásra a járművet. Ez azt jelenti, hogy csak tiszta felületre vi­hetjük fel az anyagot, különben leválhat. Az autócso­magolás piaca sokat változott az elmúlt években, már elmondható, hogy kedvezőbb áron érhető el, mint a fényezés. Az új autók esetében erősen aján­lom a fóliázást. Ha magánszemélyé a jármű, akkor például a kavicsfelverődés ellen védő fólia kiváló, hiszen sértetlenül tartja az autót” – hangsúlyozza.

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS EREJE

A Gabofólia és a Manu-Stone a helyi igények teljesítése érdekében folyamatos együttműködést folytat. Ahhoz pedig, hogy a közös munka virágoz­zon, szükség van egy olyan beszállítóra, amely széles termékpalettával rendelkezik, és a lehető legtöbb projektben képes magas minőséget, kiváló ár-érték arányt és rugalmasságot biztosítani.

„A jó minőség mellett fontos az is, hogy milyen garanciális feltételek vonatkoznak az adott termék­re” – emeli ki Kadir Giden, az AKA Digital Media Kft. ügyvezető igazgatója. „A dekorációk esetében is a tartósságra kell törekedni, ezért például a Ritrama Slide and Tack 3D Cast fóliára egyedülálló, akár tízéves garanciát nyújtunk.”

Az autófóliázás egyre népszerűbb megoldás a vállalkozások számára. Egy jól megtervezett, magas minőségű autófólia nemcsak esztétikai hatást gya­korol, hanem hosszú távú, költséghatékony marke­tingeszközként is funkcionál. A Wellis megbízásából végrehajtott járműdekoráció példája jól mutatja, hogy a Ritrama alapanyaggal bevont autó nemcsak a szervizes szakemberek közlekedési eszköze, hanem a cég arculatát és értékeit tükröző hirdetőfelület is.

A jó minőségű fóliák, mint amilyen a Ritrama, lehető­vé teszi, hogy a járművek megjelenése hosszú távon is megőrizze vonzerejét és hatékonyságát, míg a szakértők által kiválasztott és alkalmazott technikák biztosítják a fólia tartósságát és funkcionalitását. A cél­közönség eredményes megszólításához, a járműflotta csomagolásához az AKA Digital Media Kft. széles portfóliója nyújt megoldásokat.

AKA Digital Media Kft.