Az autófóliázás esztétikai és funkcionális szempontból is jelentős. Egy jó minőségű alapanyag nemcsak a megjelenést dobja fel, hanem hosszú távon is kifizetődő befektetés. A cégek számára pedig kiváló marketingeszközt jelent a saját arculatuknak megfelelő csomagolás, hiszen széleskörű elérést és láthatóságot biztosít, költséghatékony, személyre szabható, illetve professzionális megoldást nyújt. Ha pedig egy prémium márkáról van szó, akkor kiemelten fontos, hogy olyan alapanyagot és minőséget képviseljen, amely illeszkedik a brand megjelenéséhez.
A nemzetközileg ismert, prémium jakuzzikat gyártó Wellis szerviz flottáját csomagolta be a Gabofólia a Manu-Stone Kft. közreműködésével. A felső kategóriába tartozó vállalat autóihoz szintén igényes alapanyagra volt szükség. Így esett a választás az AKA Digital Media Kft. kínálatában található Ritrama fóliára.
NYOMTATÁS FELSŐ FOKON
„Kezdetben saját részre kezdtünk el gyártani nyomatokat” – mondja Szabó Ervin, a Manu-Stone Kft. ügyvezetője. „A munkáink egyre szélesebb körben ismertté kezdtek válni, így a helyi, környékbeli cégeknek is elkezdtünk nyomtatni. Emiatt pedig folyamatosan fejlesztettük az eszközparkunkat, a beszállítói körünket pedig szélesebbre nyitottuk. Így vettük fel a kapcsolatot az AKA Digital Media Kft.-vel is, amivel már évek óta virágzó együttműködést folytatunk, és segítjük egymás munkáját.” A Wellis Dabason gyártja prémium termékeit, az egyik fő telephelye is itt található. A szakember kiemelte, hogy mivel felső kategóriás jakuzzikról van szó, ezért a reklámeszközeiknek is ezt a minőséget kell tükrözniük. Egy kishaszongépjármű teljes csomagolására volt szükség, ami azt jelenti, hogy mind a két oldalát teljesen lefedő grafikát alkottak meg.
„Az ilyen munkához speciális fóliára van szükség. Ezért esett a választásunk egy 3D nyomtatható, öntött fóliára. A Ritrama azt a minőséget képviseli, ami az ilyen projektekhez kiváló megoldást jelent” – teszi hozzá.
KIVÁLÓ ALAPANYAGGAL JÓ DOLGOZNI
„Az volt a fontos, hogy az íveken és a vakablakoknál lévő beugrásokon a fólia jól tapadjon” – mondja Nagy Gábor, a Gabofólia vezetője. „Olyan alapanyagra volt szükségünk, ami kiemelkedő tapadással bír, könnyen lehessen vele dolgozni, illetve 3D-s legyen, hogy felvegye az autó íveit. Ezért esett a választásunk a Ritrama öntött fóliájára, mert az megfelelő ragasztóréteggel rendelkezik és egyszerű a felvitele is.”
A szakember hozzátette, hogy több alapanyagot is kipróbált már, ezért döntöttek úgy Szabó Ervinnel közösen, hogy olyan fóliát választanak, ami ehhez a kategóriájához illeszkedik. Az ügyfél elégedettségét szem előtt tartva végeztek teszteket, és ezek alapján döntöttek a Ritrama mellett.
„Minden esetben elő kell készíteni a fóliázásra a járművet. Ez azt jelenti, hogy csak tiszta felületre vihetjük fel az anyagot, különben leválhat. Az autócsomagolás piaca sokat változott az elmúlt években, már elmondható, hogy kedvezőbb áron érhető el, mint a fényezés. Az új autók esetében erősen ajánlom a fóliázást. Ha magánszemélyé a jármű, akkor például a kavicsfelverődés ellen védő fólia kiváló, hiszen sértetlenül tartja az autót” – hangsúlyozza.
AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS EREJE
A Gabofólia és a Manu-Stone a helyi igények teljesítése érdekében folyamatos együttműködést folytat. Ahhoz pedig, hogy a közös munka virágozzon, szükség van egy olyan beszállítóra, amely széles termékpalettával rendelkezik, és a lehető legtöbb projektben képes magas minőséget, kiváló ár-érték arányt és rugalmasságot biztosítani.
„A jó minőség mellett fontos az is, hogy milyen garanciális feltételek vonatkoznak az adott termékre” – emeli ki Kadir Giden, az AKA Digital Media Kft. ügyvezető igazgatója. „A dekorációk esetében is a tartósságra kell törekedni, ezért például a Ritrama Slide and Tack 3D Cast fóliára egyedülálló, akár tízéves garanciát nyújtunk.”
Az autófóliázás egyre népszerűbb megoldás a vállalkozások számára. Egy jól megtervezett, magas minőségű autófólia nemcsak esztétikai hatást gyakorol, hanem hosszú távú, költséghatékony marketingeszközként is funkcionál. A Wellis megbízásából végrehajtott járműdekoráció példája jól mutatja, hogy a Ritrama alapanyaggal bevont autó nemcsak a szervizes szakemberek közlekedési eszköze, hanem a cég arculatát és értékeit tükröző hirdetőfelület is.
A jó minőségű fóliák, mint amilyen a Ritrama, lehetővé teszi, hogy a járművek megjelenése hosszú távon is megőrizze vonzerejét és hatékonyságát, míg a szakértők által kiválasztott és alkalmazott technikák biztosítják a fólia tartósságát és funkcionalitását. A célközönség eredményes megszólításához, a járműflotta csomagolásához az AKA Digital Media Kft. széles portfóliója nyújt megoldásokat.