A vállalat egyike lett annak a 300 cégnek, amely az RE100 kezdeményezéshez csatlakozva vállalta, hogy meghatározott határidőre száz százalékban megújuló villamosenergia-források használatára áll át. A tervek szerint 2023-ra érhetik el a kitűzött célt.
Az Epson a közösségi elvárások és a párizsi klímaegyezmény sarokpontjaihoz igazodva dolgozta ki az átállás folyamatát, és nemcsak látványintézkedésnek szánja, hanem hosszútávon is fenn akarja tartani. Egyébként kereken a háromszázadik cégként csatlakoztak az RE100-hoz, így olyan nagyvállalatok mellé zárkóztak fel, mint az Apple, a Facebook, a GM, a Google vagy épp a 3M.
Büszkén és különleges időpontban csatlakozunk az RE100-hoz”, fogalmazott a bejelentésben Yasunori Ogawa, az Epson elnöke. Ez a nagyon fontos kezdeményezés nemcsak kifejezi a meg-újuló energia iránti elkötelezettségünket, de ugyanerre bátorítja vásárlóinkat, üzletfeleinket is.
„Felvillanyozó, hogy az Epsont is a csatlakozó cégek között köszönthetjük”, méltatta új partnerüket Aleksandra Klassen, az RE100 hatásmenedzsment-vezetője, megjegyezve: így már 50 japán vállalat döntött a változás mellett. „Nagyon erőteljes üzenete ez annak, hogy a megújuló elektromosság jót tesz az üzleti életnek, ezért másokat is arra biztatunk, hogy kövessék a jó példát.” Hozzáfűzte: mivel a vállalatoknál egyre nagyobb befektetési hajlandóság mutatkozik, a kormányokat is a megújuló energiákra fordított erőforrások megduplázására fogják ösztönözni.
Gábor János, Sign&Display