„Új szín, amelynek bátor megjelenése mások személyes megújulását és kreativitását ösztönzi” – jellemzi saját alkotását a Pantone Intézet, amelynek frissen megjelent – szokás szerint trendteremtő – színvariációját a kék uralja. Mint írják, a szín új, napjainkra rezonáló perspektívákat ad, és más megvilágításba helyezi a jövőt.
A Pantone Intézet abban a kiváltságos helyzetben van, hogy lényegében maga diktálja a színtrendeket, és úgy tűnik, hogy a Very Peri ismét telitalálatnak bizonyul: reflektál a digitális korra, a kijelzők kékes vibrálására.
„A gyors változások korát éljük”, állapítják meg az alkotók, akik a bezártságból újjáéledő világ, a mindennapok valósága és az új színárnyalatok között vonnak párhuzamot. A végleg megváltozott szokásaink és normáink, a fizikai és digitális létezésünk között elmosódó határok új utakat nyitnak, és a dinamikus virtuális valóságban is felfedezésre, a színes lehetőségek megragadására motiválnak bennünket. A digitális tér, élén az épülgető metaverzummal, remekül illusztrálható a PANTONE 17-3938 Very Perivel, amely a modern életvitel és a digitális világban megjelenő színtrendek fúzióját szimbolizálja.
„Ahogy robogunk egy ismeretlen világ felé, a PANTONE 17-3938 Very Peri megbízhatóságot és szeretetet sugalló kék színcsaládja nagyon eredeti perspektívát és víziót kínál: felöleli a kék előnyeit, miközben egy leheletnyi ibolyavörössel szellemes és élvezetes attitűdöt, dinamikus jelenlétet alakít ki, így bátorítja a kreativitást és a fantáziadús önkifejezést”, magyarázta Leatrice Eiseman ügyvezető igazgató.
A Pantone Intézet ismét remekül ragadta meg az új év várható hangulatát és jelenségeit, köztük az innovációs hullámokat és a globális átalakulást. Közösségként egyre inkább képesek vagyunk elfogadni, hogy a szín alapvető fontosságú kommunikációs formává lett: hatást gyakorol ötletekre, érzelmekre, elköteleződésre, kapcsolódás iránti vágyra és még oly sok minden másra. Mindezek alapján vizsgáljuk meg újra, hogy milyen reakciókat vált ki belőlünk a PANTONE 17-3938 Very Peri szín, így talán a 2022-es évben rejlő lehetőségeket is jobban meg tudjuk ragadni.
Gábor János, Sign&Display