Az LG Electronics (LG) Barcelonában, a 2024-es Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatta be legújabb digitális kereskedelmi kijelzőmegoldásait január 30. és február 2. között. A kiskereskedelmi, vállalati, oktatási és vendéglátóipari igényekre szabott kijelzőmegoldások új, átfogó kínálatában micro LED, All-in-One LED és átlátszó OLED képernyők, valamint felhőplatformok is szerepeltek.
Az ISE legnagyobb standján az LG MAGNIT micro LED kijelzői több, különféle felhasználási területeket bemutató zónában is láthatóak voltak.
Az LG MAGNIT All-in-One egy kifejezetten konferenciatermeknek szánt kijelzőmegoldás, amely könnyen hozzáférhető kezelőrendszert, illetve integrált hangszórókat és vezérlőt kapott, hogy használata minél egyszerűbb és kényelmesebb legyen. A vállalati vezérlőtermek számára ideális LG Micro LED kijelzők nagyméretű felületükkel és folyamatos felügyeleti megoldásaikkal segítik a munkát, míg a virtuális produkciós stúdiókba szánt LG MAGNIT pontos képvisszaadást garantál, illetve széleskörű kompatibilitást nyújt a filmkészítéshez használt különféle eszközök révén. Az LG luxuslakosztályokba szánt micro LED kijelzői az Alpha 9 mesterségesintelligencia-processzort kihasználva lenyűgöző látványélményt és tartalom-optimalizált képminőséget biztosítanak.
A vállalati zónában három LG MAGNIT kijelzőt mutattak be. Ezek egyike céges tájékoztatások vagy reklámok lejátszásához jelent ideális megoldást, a kifejezetten vezérlőtermekbe tervezett képernyőt a levehető tápegység is különlegessé teszi, az ún. All-in-One modellt pedig – integrált vezérlőjével és hangszóróival – tárgyalótermi használatra tervezték. Ebben a zónában tekinthették meg az új, 21:9 képarányú, 171 hüvelykes LED All-in-One és a 21:9 képarányú, 105 hüvelykes LCD kereskedelmi kijelzőket is, amelyek tökéletes szinergiában működnek a szélesvásznú videokonferencia-platformokkal. Ezek a készülékek az LG partnereinek integrált megoldásaival is kompatibilisek, hogy megfeleljenek a felhasználó-specifikus igényeknek.
A kiskereskedelmi zónában a látogatók olyan megoldásokat tekinthettek meg, amelyek javítják a vásárlási élményt, és akár reklámbevételt is generálhatnak az üzletek üzemeltetőinek. Az LG butikok, éttermek, pékségek és kávézók számára készült különféle digitális kijelzői közé tartozik a különféle márkatartalmak megjelenítésére ideális 79 hüvelykes Stretch LED, a digitális menütáblaként is használható átlátszó OLED megoldás, illetve a kényelmes önkiszolgálást segítő LG Kiosk is. A kijelzők integráltan kínálják az LG DOOH Ads’ reklámfunkciót is, amely a vásárlóra szabva optimalizálja az üzletben megjelenő hirdetési tartalmakat.
Az új 55 hüvelykes, átlátszó OLED kijelző vékony, modulárisan összekapcsolható kereteivel lehetővé teszi bármilyen nagyméretű videófal felépítését, amely akár átlátszó, digitális térelválasztóként is szolgálhat. Az LG kétoldalas LED-LCD kereskedelmi kijelzője (86 hüvelykes LED és 75 hüvelykes LCD) látványos lehetőséget kínál arra, hogy az üzletekbe betérők és a járókelők egyidejűleg ugyanazt a médiatartalmat lássák. Ebben a zónában tekinthették meg a látogatók a 37 hüvelykes nyújtott, valamint a 30 és 55 hüvelykes függőleges átlátszó OLED kijelzőket is, amelyek helytakarékos kialakításukkal sokoldalú lehetőségeket kínálnak a videós tartalmak, reklámok megjelenítésére.
A vásárlói élményt az LG különféle felhőalapú szoftvermegoldásokkal segíti, amelyek megkönnyítik az új digitális kijelzők hatékony kezelését. Az integrált LG Business Cloud platform segítségével a felhasználók felfedezhetik és kezelhetik az LG digitális kijelzőihez és kereskedelmi tévéihez elérhető felhőalapú megoldásokat, illetve elő is fizethetnek rájuk. Az ISE kiállítás látogatói megismerkedhettek a digitális kijelzőkre szánt tartalmak elkészítését és -terjesztését segítő LG SuperSign Cloud megoldással, a kórházi szolgáltatásokat javító LG Pro:Centric Cloud platformmal és az LG ConnectedCare távmenedzsment-megoldással is.
A kiállításon bemutatott kijelzőmegoldásokról bővebb információ a www.lg-informationdisplay.com/ise2024 weboldalon érhetők el.