Új munkatársunkat keressük értékesítési asszisztens pozícióba folyamatosan fejlődő, fiatalos, lendületes csapatunkba!
Fő feladatok a vevői ajánlatkérések kezelése, a meglévő partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás, a céges és könyvelési dokumentumok, áttekinthető és visszakereshető formában nyilvántartása, iktatása, adminisztrációs és értékesítési feladatok támogatása, ellátása.
Elvárások:
- aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban, tudni kell használni)
- min. középfokú végzettség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (internet, Outlook, Word, Excel)
- rugalmasság, megbízhatóság, precizitás
- jó kommunikációs képesség
- ügyfélközpontú szemlélet
- nyomdaipari terület iránti nyitottság
Amit biztosítunk:
- alkalmazotti jogviszony
- napi 8 órás munkavégzés (HO megbeszélés szerint)
- versenyképes juttatási csomag (alapbér + üzemanyag támogatás, laptop, mobiltelefon)
- stabil, hosszútávú munkahely
Az önéletrajzokat, motivációs leveleket az info@csh.hu címen várjuk.