Forradalmi virtuális bemutatóterem a Showdowntól

A hordozható kijelzők vezető gyártója exkluzív, interaktív virtuális környezetet alkotott termé­kei számára, és Showdown Displays® Virtual Showroom néven tette elérhetővé. A bemutató­terem webalapú platformját egyszerre több hely­színen látogathatja korlátlan számú felhasználó, ahelyett, hogy fizikai standok mellett zsúfolódná­nak össze, járvány idején például veszélyeztetve egymás egészségét. A látvány leginkább a Goog­le Street View-hoz hasonlít, csak itt sokkal több a digitális térben elhelyezett információ.

„A Virtual Showroom újabb bizonyítéka annak, hogy a Showdown innovatív megoldásokkal alkalmazkodik a változó piaci igényekhez”, jegyezte meg az új promó­ciós felületet bemutató nyilatkozatában a cég elnöke. Kevin Walsh úgy véli, tökéletesen alkalmazkodtak ko­runk új jelenségeihez, így a nehézkessé vált személyes találkozókhoz is, azzal, hogy a bemutatóterem a virtu­ális térbe költözött, és szabadon látogatható az ügyfe­leik és az ügyfeleik ügyfelei számára is.

A vállalat már jó ideje elismert forgalmazója a nagy for­mátumú, hordozható, könnyű szerkezetű, akár ideigle­nesen telepíthető signage-eknek és kijelzőknek. Az új exkluzív megoldásuk pedig nem fizikai értelemben, ha­nem virtuálisan körbejárható bemutatóterem: nagyon innovatív prezentációs eszköz, amellyel képzések, ter­mékismertetők, tájékoztatók tarthatók, és remek üzleti lehetőséget kínálnak a signage-dzsel foglalkozó cégek számára. A showdowndisplays.com Resources menüje alatt található, virtuális szemüveget használva is beba­rangolható terem olyan, mint egy modern trade show elegáns pavilonja, ahol nemcsak különböző standok és tárgyalók, hanem szakmai díjakat felvonultató vitrinek is találhatók, és mindegyikhez közelebb „sétálhatunk”, majd gombnyomásra szöveges és videós ismertetőket jeleníthetünk meg az egyes elemekről. John Bruellman, a Showdown Displays vezérigazgatója ugyancsak a be­mutatóteremről nyilatkozva kijelentette: ismét sikerült bizonyítaniuk, hogy nem véletlenül vezető szereplői az ágazatnak. Örömmel nyugtázta továbbá, hogy sikerült hangsúlyozni, mennyire elkötelezettek a viszonteladó­ik sikerei iránt, és mennyire elszántan harcolnak min­den eszközzel az ő üzleti sikereik növelése érdekében.

Gábor János, Sign&Display

Forrás: Sign Builder Illustrated

Fotó: Showdown Displays