A cég FIRST névre hallgató programja folyamatában segít beárazni a signage-munkát, ami – lássuk be – egyre nagyobb kihívás, ismerve a gyorsan változó piaci viszonyokat, nyersanyag-árakat és – újabban – az egyre durvább inflációt. A SignupDate szerint komoly fegyvertény lehet egy ilyen szoftver, ha versenyben akarsz maradni, hiszen egyszerre kell képesnek lenned proaktív árajánlatok készítésére és magas színvonalú termékek szállítására, miközben teljesíted az ügyfelek egyedi elvárásait. Ja, alig van rajtad nyomás, ugye? Most valamivel kevesebb lehet…
Az applelec portálja valós időben jegyzi az árakat, ezért nem fordulhat elő például olyan, hogy megszokásból alá- vagy fölélősz a nyersanyagköltséggel, sőt: bármikor módosíthatod az egyes elemeket. A FIRST-ben folyamatosan nyomon követhető az, hogy hol tartasz a költségekkel, és ezt nemcsak te teheted meg, hanem az ügyfél is, akinek megnyugtató lesz tudni, hogy biztosan belefér a tervezett büdzsébe. A FIRST-ben persze te is hozzáférsz szakmai szemmel fontos, új információkhoz, az igénybe vehető szaktanácsadástól az ipari szabványrajzig.
Mivel az applelec esetében egy signage-üzletben és -készítésben aktív piaci szereplőről van szó, tisztában van a szegmens tevékenységének bonyolultságával, illetve azzal, hogy az ügyfélkonzultáció után mennyire nehéz pontosan, rentábilisan megtervezni az árakat. Éppen ezért remek, hogy épp egy szakmabelitől érkezik ez az innováció, ami sok terhet vehet le a vállaidról.
„Az lett az új norma, hogy a kliensek nagyon hamar meg akarják kapni a költségtervet, és sokszor éppen azon áll vagy bukik egy-egy munka sorsa, hogy arra ki adta a leggyorsabb árajánlatot. Ez nagyon sok kihívást okoz a signage-beszállítók körében” – magyarázta az applelec signage-igazgatója, Michael Crotch. „Azért hoztuk létre a FIRST kereskedelmi portált, hogy a vevőink olyan eszközt és erőforrást kapjanak, amivel elsőként rájuk esik az ügyfél választása.”
Gábor János, Sign&Display