Változások kapujában a reklámipar
Az utóbbi években csak kapkodjuk a fejünket, annyi újdonság jön szembe velünk a vizuális kommunikáció területén – ezek az innovációk javarészt már elérhetők voltak, de mostanra hódítanak csak teret maguknak. A FESPA Global Print Expo rendezvényre készülve a legfontosabb trendeket hozzuk el friss magazinunkban, hogy a reklámdekorációs szakemberek tájékozottak legyenek.
Néhány trend, amit érdemes figyelembe venni:
Az emberek egyre inkább vágynak arra, hogy a reklámok interaktívak legyenek, és minél nagyobb élményt közvetítsenek a kreatívok. A nyomtatott termékek esetében láthatók olyan megoldások, amelyek valamilyen aktivitásra sarkallják a fogyasztókat. A kreatív storytelling segíthet az ügyfeleknek, hogy azonosuljanak a márka üzenetével és értékeivel. A történetek mindig is fontos szerepet töltöttek be az emberek életében. Ez a módszer lehetőséget teremt az érzelmi kapcsolatépítésre. Tarolnak a digitális tartalmak. Ezen belül is az audiovizuális és a vokális szegmensek, amelyek rendkívül népszerűek. Emellett az emberek egyre több időt töltenek mobil eszközökkel, ezért a márkáknak elengedhetetlen, hogy a reklámokat mobilbaráttá tegyék. A digitális megoldások óriási előnye, hogy adatok nyerhetők ki belőlük, így pontosan követhető, hogy egy-egy anyag milyen hatást keltett.
A Sign&Display magazin a hagyományosnak számító nyomtatott felülete mellett kiemelt hangsúlyt fektet az online jelenlétre is. A digitális platformjainkat folyamatosan fejlesztjük annak érdekében, hogy minél szélesebb körben tudjuk tájékoztatni a reklámipar szakembereit.
Némethi Botond, Sign&Display magazin