Felturbózott jövő
A digitalizáció megállíthatatlanul tör előre a reklámiparban is. A nyomtatás digitalizációja mellett a kijelzők és a technológiák forradalmát éljük. Ez a tendencia az idei FESPA kiállításon is szembeötlött, hiszen külön fókuszt szenteltek a szervezők annak, hogy a digitalizáció miképpen alakítja át ezt az iparágat. De nemcsak a technológiák fejlődését figyelhettük meg, hanem a felhasználói igények szerint készülő megoldások kézzelfoghatóvá válását is.
A reklámipar felpezsdül a digitális megoldások által. A kültéri hirdetések terén is innovatív fejlesztésekkel találkozhatunk. Az interaktivitás és az adatvezérelt célzás olyan eszközök, amelyek még hatékonyabbá teszik a reklámokat. Emellett pedig az AR és VR technológiák új dimenziókat nyitnak a márkaélményben.
Magyarországon a reklámipar legfrissebb trendjeiről a SignExpo számol be. 2025-ben újra megrendezzük nagy sikerű kiállításunkat, amelyen most még izgalmasabb szakmai programokkal várjuk az érdeklődőket.
A digitalizáció mellett a hagyományosnak számító reklámeszközök is nagy népszerűségnek örvendenek hazánkban.
A jövőre nézve biztosak lehetünk abban, hogy a digitális technológiák továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszanak majd a reklámipar fejlődésében.
Némethi Botond, főszerkesztő