Megjelent a Sign&Display magazin legfrissebb száma!

Felturbózott jövő

A digitalizáció megállíthatatlanul tör előre a reklámiparban is. A nyomtatás digitalizációja mellett a kijelzők és a technológiák forradalmát éljük. Ez a tendencia az idei FESPA kiállításon is szembeötlött, hiszen külön fókuszt szenteltek a szervezők annak, hogy a digitalizáció miképpen alakítja át ezt az iparágat. De nemcsak a technológiák fejlődését figyelhettük meg, hanem a felhasználói igények sze­rint készülő megoldások kézzelfoghatóvá válását is.

A reklámipar felpezsdül a digitális megoldások által. A kültéri hirdetések terén is innovatív fejlesztésekkel találkozhatunk. Az interaktivitás és az adatvezérelt célzás olyan eszközök, amelyek még hatékonyabbá teszik a reklámokat. Emellett pedig az AR és VR technológiák új dimenzi­ókat nyitnak a márkaélményben.

Magyarországon a reklámipar legfrissebb trendjeiről a SignExpo számol be. 2025-ben újra megrendezzük nagy sikerű kiállí­tásunkat, amelyen most még izgalmasabb szakmai programokkal várjuk az érdeklődőket.

A digitalizáció mellett a hagyományosnak számító reklámeszközök is nagy népszerűségnek örvendenek hazánkban.

A jövőre nézve biztosak lehetünk abban, hogy a digitális technológiák továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszanak majd a reklámipar fejlődésében.

Némethi Botond, főszerkesztő