A Mimaki bejelentette, hogy idén áprilisban piacra hozza legújabb tervező szoftver termékét Simple POP néven. A kiskereskedelmi szektor számára készült szoftvert úgy alkották meg, hogy a kereskedelmi láncok, akár házon belül kreatív in-store dekorációs eszközöket tervezhessenek vele, illetve egyszerű minták használatával szélesítsék az eladáshelyi displayek választékát.
A kereskedelmi szektor a hirdetési anyagok széles választékát használja a kirakatba helyezett signoktól, poszterektől és POP anyagoktól a matricákig, amelyek függnek azoktól a szezonális üzenetektől, amiket a cégek kommunikálni akarnak, illetve a limitált ideig elérhető leárazásoktól, az időjárástól és napi ajánlatoktól. Mindez azt jelenti, hogy a házon belül gyártott hirdetési anyagok értékesítésnövelő hatásához kifejezetten szükséges a rugalmasság.
A Simple POP szoftver közvetlen megoldásokat kínál ezekre az elvárásokra, ezáltal felhasználóbarát működést biztosít előre beállított mintái által. Az elérhető templateek között találhatunk számos szembetűnő POP hirdetési anyagot, amelyekben megfelelően átadható a hirdetés kulcs üzenete.