A kültéri reklámozás továbbra is lebilincselő megoldást jelent a közönség számára az Above All Advertising Inc. szerint. Az ehhez kapcsolódó technológia pedig folyamatosan fejlődik a fogyasztói magatartás változását követve. Fontos viszont, hogy a vállalkozások naprakészek maradjanak, és kihasználják a legújabb kültéri reklámozási trendeket, ezzel maradandó hatást gyakorolva célközönségükre. Az Above All Advertising összegyűjtötte a legfontosabb OOH trendeket.
Interaktív élmények. A hagyományos, statikus hirdetőtáblákat felváltják az interaktív digitális kijelzők és a kiterjesztett- (AR), valamint a virtuálisvalóság (VR)-élmények, amelyek lehetővé teszik a márkák számára, hogy teljesen új módon vonják be a közönséget.
Adatalapú célzás. Az adatelemzés és a helymeghatározási technológia előrehaladásával a vállalkozások pontosan célozhatják meg kültéri reklámkampányaikat, optimalizálva üzeneteiket és hirdetési helyüket.
Dinamikus digitális táblák. A digitális reklámtáblák rugalmasságot és valós idejű üzenetküldési képességet kínálnak, lehetővé téve a márkák számára, hogy dinamikusan változtassák tartalmukat az időjárás vagy a napszak függvényében.
Fenntarthatóság. A fogyasztók egyre tudatosabbak a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás terén, így a márkák környezetbarát anyagokat használnak, és helyi közösségeket támogatnak.
Influencer marketing. Ez a lehetőség és a felhasználók által generált tartalom kiterjed a kültéri reklámokra is, növelve a márkák elérését és hitelességét.
Ezek a trendek kulcsfontossággal bírnak ahhoz, hogy a márkák kiaknázhassák a kültéri reklámozás igazi potenciálját, lebilincselve közönségüket, növelve az elköteleződést és az értékesítést.
Sign&Display