Egy sor környezetbarát címkével rukkolt elő az Avery Dennison
Az amerikai vállalat az AD RDX termékcsoporttal öregbíti innovatív megoldásai miatt már így is tekintélyt parancsoló hírnevét. A frissen bejelentett papír- és filmcímkék annak szellemében születtek, hogy csökkentsék a globális gazdaság egyre terebélyesebb karbonlábnyomát és hulladéktermelését – számolt be a Large Format Review.
Rob Groen in ‘t Wout kereskedelmi igazgató hangsúlyozta: az új címkék fejlesztése során azt tartották szem előtt, hogy a későbbi gyártásuk természetes erőforrás-igénye szignifikánsan kevesebb legyen, mint bármely más, korábbi termékük esetében. A „kevesebb több” koncepció eredménye az AD RDX termékcsalád lett, amitől kisebb nyersanyag- és hulladékmennyiséget, takarékosabb energiafelhasználást, illetve alacsonyabb szállítási, tárolási és rezsiköltségeket remélhetnek a vásárlók – tette hozzá.
Az új címkék előállításához 10-20 százalékkal sikerült visszaszorítani a ráfordított olaj, víz, fa és energia mennyiségét, miközben csökkent a gyártásból eredő emisszió is. A vállalat ígérete szerint mindez meglátszik majd a gyártáshatékonyságon és -termelékenységen, tehát a használatuk gyorsabb megtérüléssel, végső soron pedig magasabb profittal kecsegtet.
Az AD RDX az eddigi legnagyobb fenntartható termékskála a világon: a sorozatban étel- és italcsomagolásokhoz, háztartási és testápolási termékekhez, gyógyszerekhez és gyógyászati készítményekhez, mi több, szállítási és logisztikai vagy irodai és kiskereskedelmi cikkekhez egyaránt találunk megfelelő papír- és filmcímkét. Az anyagok palettája szintén elég széles: a félfényestől és összenyomhatótól a formázhatón és hőtranszferesen át a merev és filmes címkékig van köztük minden.
„Büszkén mutatjuk be az Avery Dennison zászlóshajójának számító Sustainable ADvantage portfólió termékeit, amelyek innovatív megoldásokat kínálnak az anyagfelhasználás és a környezeti hatások csökkentésére”, jelentette be a kereskedelmi igazgató.
Gábor János, Sign&Display