A Flying Ads csapata 2019 óta foglalkozik digitális médiafelületek üzemeltetésével, illetve az ezekhez kapcsolódó szoftveres fejlesztésekkel. A megoldásukkal új lehetőséget nyitnak a reklámkihelyezés világában. A koncepció által elérhetőbbé válik a lokáció alapú hirdetés, amely a kisebb vállalkozások és a nagyobb cégek számára is megfelelő lehet.
A rendszert a Flying Ads csapata fejlesztette, így nincs rászorulva külső szolgáltatóra. A pontosan targetálható, demográfiai adatokra épülő, instore videós hirdetések jelentik a jövőt a reklámiparban. A nyomtatott megjelenésekhez viszonyítva a digitális rendszer jelentősen több tartalmat képes eljuttatni a célközönséghez. A mennyiségi mutatók mellett gazdaságosabb felületet jelent a hirdetést kihelyezők számára.
A digital signage felületen keresztül a hirdetők számára elérhetőbbé válnak olyan szegmensek, amelyek korábban elérhetetlenek voltak. Olyan potenciális vásárlókat szólíthatnak meg, akik például a korukból fakadóan egyáltalán nem találkoznak a világhálón hatékony hirdetésekkel. A Flying Ads rendszerén keresztül elérhetővé válnak azok is, akik eddig nehezen voltak megszólíthatók a reklámok által.
Némethi Botond, Sign&Display magazin