A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Eljött a PVC-mentes bannerek kora

A Spicers bemutatta a PVC-t tartalmazó hirdetőanyagok eget rengetően izgalmas alternatíváját, ami nemcsak habkönnyű, de gond nélkül teljesíti a környezetvédelmi elvárások legmagasabb kritériumait is. A PVC-mentes Kavalant úgy tervezték, hogy az életciklusa végén könnyen és biztonságosan ártalmatlanítható legyen, attól függetlenül, hogy újrahasznosításra, szeméttelepre vagy hulladékégető erőműbe kerül.

A Kavalanról magabiztosan azt állítják, hogy forradalmasítani fogja a nagyformátumú digitális nyomdaipart, kikövezi az utat a zéró PVC-felhasználás felé, miközben ugyanazokkal a fizikai jellemzőkkel és megjelenéssel rendelkezik, mint a hagyományos banner alapanyagok.

A gyártó Spicers négyféle típust készít belőle: a Sunlight signage-ekhez, a Moonlight világító bokszokhoz és bannerekhez, a Butterfly beltéri (esetleg rövidtávú kültéri), kétoldalú signage-ekhez és lógó bannerekhez, míg a Spiderweb bel- és kültéri bannerekhez, illetve ablaktakarásokhoz ajánlott. Muszáj megjegyezni: persze mindegyik UV- és latexkompatibilis.

„Folyamatosan keressük a világban azokat a termékeket, amelyek a leginkább megfelelnek a gyártás gyakorlati standardjainak, teljesítményének és a fenntarthatóságnak”, jellemezte a cég hozzáállását a Spicers Sign & Display portfóliójának menedzsere. Wayne Hood megjegyezte: úgy véli, a Kavalan tökéletes újabb darabja lesz a PVC-mentes megoldásokat kínáló termékskálájuknak.

Elég meggyőző, hogy ugyancsak e mellett érvelt a PVC-borítású anyagokat gyártó Taya Groups alelnöke, Vincent Lin is. A Spicers-szel együttműködési megállapodást kötő tajvani cég vezetője leszögezte: rendkívül fontos, hogy olyan, a Kavalanhoz hasonló anyagok jelenjenek meg, amelyek képesek megreformálni a jelenleg PVC-függő bannerpiacot.

Gábor János, Sign&Display

Forrás és fotó: Image Magazine

- Hirdetés -

Sign&Display