A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

EXPO 4.0 – 2020. január 30 – február 1.

Nyomtass – Gyárts – Promóciózz

A Sign and Display magazin egyik legújabb médiapartnere, a stuttgarti EXPO 4.0 négy különböző kiállítás együttes megrende­zésével új szakmai platformot kínál a vizuális kommunikációs iparág számára. Az európai iparág képviselői 2020. január 30 – február 1. között találkoznak a stuttgarti vásárközpontban. Lapunk rövid áttekintést nyújt olvasóinak, mire számítsanak, ha ellátogatnak erre a vásárra.

Egy belépőjegy = 4 szakmai vá­sár! Az EXPO 4.0 egy tető alatt egyesíti a TV TecStyle Visions, a WETEC, a GiveADays, illetve a POS Masters kiállításokat. A Sign and Display magazin örömmel mutatja be olvasóinak egyik legújabb nemzetkö­zi szakmai partnerét!

Az egyidőben és egy helyen, 4 külön­féle néven megrendezett kiállítás jól elkülönülő elnevezésével gondoskodik a jól átlátható tartalmi struktúráról. A 4 kiállítás együttes koncepciója az aláb­bi szinergiákat kínálja: A látogatók nem csupán az iparág újdonságait ismerhe­tik meg, de új kapcsolatokat is teremt­hetnek. A kiállítók számára remek lehe­tőség nyílik, új ügyfelek megnyerésére.

A 2018-as kiállítás 14.000 látogatót von­zott, mintegy 41 országból.

Az EXPO 4.0 az alábbi, önálló tematiká­jú vásárokból áll:

TV TecStyle Visions – a textilneme­sítés minden szempontból

Az elmúlt évek során a TV TecStyle Visions kiállítás szisztematikusan erő­sítette meg vezető szerepét a textilne­mesítés és promóciós textilek vezető európai vásáraként. Az egyre fokozó­dó nemzetközi jelenlétet tükrözi, hogy az előző esemény látogatóinak 18%- a Németországon kívülről érkezett. A textilnemesítési technológiai gyár­tók és kiegészítők forgalmazóinak szé­les választéka mellett kiállítottak a di­vat, nyomdaipar és munkaruhagyártó márkák képviselői. A bemutatott know-how élőben is megtapasztalható lesz az 1. Csarnok L-Bank Fórumán, ahol a vásár kiegészítő programjaként na­ponta divatbemutatók, illetve a Német Textilipari Kutatóintézettel közösen megalkotott mikro gyár bemutatói, és technikai fórum lesznek láthatók.

WETEC – gyakorlati reklámgyártá­si technológiák

A 3. Csarnokban a WETEC a reklám­gyártási technológiák, a digitális nyom­tatás és digital signage iparágak in­novációit mutatják be. A kiállításhoz gazdag kísérő program párosul: a ’Work and Do’ szekcióban bemutat­ják egy reklámgyártási technikus teljes munkafolyamatát. A ’WRAPandSTYLE’ szekcióban beszélgetések, gyakorlati bemutatók és demonstrációk és tech­nikai prezentációk keretében mutatják be az autódekorációs fóliázás legjobb gyakorlati megoldásait.

A WETEC kiállítójaként a Mimaki egy gin italcímke versenyt hirdet meg, most első alkalommal: a versenyre ne­vezhetnek tanulók, nyomdai szakem­berek, reklámgyártási technikusok, az általuk tervezett legvonzóbb gin ital­címkével. Az egyetlen elvárás a terve­zett címkével szemben, hogy használ­ják a Stuttgart város címerén szereplő ágaskodó ló figurát.

GiveADays – a fenntarthatóságra fókuszálva

A GiveADays kiállításon az iparág veze­tő gyártói és viszonteladói mutatják be immár negyedik alkalommal a promó­ciós reklámajándékgyártási iparág in­novációit. A technikai fórumon renge­teg inspirációval látják el a marketing szakemberek, ügynökségek és reklám­ajándék gyártók képviselőit. A 2020-as kiállítás súlyponttémái az omnipresent és a fenntarthatóság lesznek.

POS Masters

A POS Masters a marketing, design és technológia nemzetközi szakvására. Ez a kiállítás a márkák, a hirdetés és tech­nológia témaköreit kombinálja.

Az EXPO 4.0 szakmai kiállítást 2020. január 30-február 1. között rendezik Stuttgartban.

A rendezvényről további információ ta­lálható a stuttgarti vásárközpont webol­dalán: www.messe-stuttgart.de , illetve a vásár hivatalos hazai képviseleténél:

Interpress Kiállítások & Interpress Travel

Seifert Ibolya – ügyvezető igazgató

H-1097 Budapest, Illatos út 7.
Tel: + 36 1 302-7525
Mobil: + 36 30 932 1657
E-mail cím: seifert@interpress.hu
központi cím: office@interpress.hu
WEB: www.interpress.hu

- Hirdetés -

Sign&Display