A hordozható kijelzők vezető gyártója exkluzív, interaktív virtuális környezetet alkotott termékei számára, és Showdown Displays® Virtual Showroom néven tette elérhetővé. A bemutatóterem webalapú platformját egyszerre több helyszínen látogathatja korlátlan számú felhasználó, ahelyett, hogy fizikai standok mellett zsúfolódnának össze, járvány idején például veszélyeztetve egymás egészségét. A látvány leginkább a Google Street View-hoz hasonlít, csak itt sokkal több a digitális térben elhelyezett információ.
„A Virtual Showroom újabb bizonyítéka annak, hogy a Showdown innovatív megoldásokkal alkalmazkodik a változó piaci igényekhez”, jegyezte meg az új promóciós felületet bemutató nyilatkozatában a cég elnöke. Kevin Walsh úgy véli, tökéletesen alkalmazkodtak korunk új jelenségeihez, így a nehézkessé vált személyes találkozókhoz is, azzal, hogy a bemutatóterem a virtuális térbe költözött, és szabadon látogatható az ügyfeleik és az ügyfeleik ügyfelei számára is.
A vállalat már jó ideje elismert forgalmazója a nagy formátumú, hordozható, könnyű szerkezetű, akár ideiglenesen telepíthető signage-eknek és kijelzőknek. Az új exkluzív megoldásuk pedig nem fizikai értelemben, hanem virtuálisan körbejárható bemutatóterem: nagyon innovatív prezentációs eszköz, amellyel képzések, termékismertetők, tájékoztatók tarthatók, és remek üzleti lehetőséget kínálnak a signage-dzsel foglalkozó cégek számára. A showdowndisplays.com Resources menüje alatt található, virtuális szemüveget használva is bebarangolható terem olyan, mint egy modern trade show elegáns pavilonja, ahol nemcsak különböző standok és tárgyalók, hanem szakmai díjakat felvonultató vitrinek is találhatók, és mindegyikhez közelebb „sétálhatunk”, majd gombnyomásra szöveges és videós ismertetőket jeleníthetünk meg az egyes elemekről. John Bruellman, a Showdown Displays vezérigazgatója ugyancsak a bemutatóteremről nyilatkozva kijelentette: ismét sikerült bizonyítaniuk, hogy nem véletlenül vezető szereplői az ágazatnak. Örömmel nyugtázta továbbá, hogy sikerült hangsúlyozni, mennyire elkötelezettek a viszonteladóik sikerei iránt, és mennyire elszántan harcolnak minden eszközzel az ő üzleti sikereik növelése érdekében.
Gábor János, Sign&Display
Forrás: Sign Builder Illustrated
Fotó: Showdown Displays