A minőség kiemelkedő szerepet játszik a reklámdekorációs iparban. A digitális nyomtatás, signage, vizuális kommunikáció és járműcsomagolás területén kiváló alapanyagokra van szükség. A megnövekedett kereslet kielégítése érdekében megnyitotta budapesti irodáját a Multisign Hungary Kft., amely a HEXIS öntapadó fóliák gyártójának kizárólagos forgalmazója Magyarországon. A vállalat a közelmúltban fejlesztette raktárát és logisztikai kapacitásait annak érdekében, hogy a felmerülő igényeket maximálisan teljesíthessék. Elhelyezkedésének köszönhetően képes gyorsan kiszolgálni a kelet európai piacot. A vállalat két ügyvezetője, Ronyecz Róbert és Török Melinda ismertette jövőbe mutató terveiket.
„Rengeteg motivációval és ambiciózus elképzelésekkel nyitottuk meg a magyarországi irodánkat” – mondta Ronyecz Róbert, a Multisign ügyvezetője. „A professzionális csapatunk és a tapasztalatunk által lehetőségünk van maximálisan kiszolgálni a helyi igényeket, továbbá edukációs céllal támogatni a magyar vállalkozásokat.”
PROFESSZIONALIZMUS ÉS GYORS KISZOLGÁLÁS
A Multisign megalakulásakor azt a célt tűzte ki maga elé, hogy olyan minőségi termékeket nyújtson, amelyek tartós és megbízható lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára. Számos megoldást kínálnak a vizuális kommunikáció területén. Széles formátumú nyomtatóktól kezdve az alapanyagokig megtalálhatók a szükséges eszközök a portfóliójukban.
A vállalat két korszerű 1200 négyzetméteres raktárral rendelkezik, ahonnan a megrendeléstől számított 24-48 órán belül kézbesítik a terméket Magyarország egész területén. A HEXIS rendkívül széles termékpalettával várja vásárlóit, így akár speciális igények kielégítése is lehetséges, amelyek közvetlenül a francia gyárból érkeznek. A HEXIS kiváló minőségű öntött fóliák gyártására és fejlesztésére specializálódott, innovatív megoldásokat kínál számos ágazat számára. A felhasználói igények rendkívül sokszínűek, ugyanis az épületfóliázástól kezdve a népszerű járműcsomagolásig felmerülnek. A magas minőségű alapanyagok iránti kereslet egyre inkább jelen van, hiszen ezáltal hosszútávon fenntartható a felületek védelme.
A vállalat a folyamatos fejlődést tűzte ki célul, így a forgalmának 3 százalékát fordítja kutatásra, és 20 szakembert foglalkoztat franciaországi laboratóriumában. A fejlesztések a termékek könnyű felhelyezését, valamint esztétikus – légbuborékoktól mentes – megjelenését célozzák meg.
„Számos területen felhasználhatók a HEXIS fóliák” – hangsúlyozza Török Melinda, a Multisign ügyvezetője. „Kiváló példa a széles körű alkalmazásra, hogy a közelmúltban egy luxusjacht csomagolását is a gyártó termékével végezték.
Az újonnan megnyitott irodánkban azt szeretnénk elérni, hogy a hazai szakemberek megismerjék az ezekben a termékekben rejlő lehetőségeket, és az oktatásaink által kamatoztathassák tudásukat a vállalkozásuk fejlesztésében. Az idei évre azt a célt tűztük ki, hogy megismertessük a magyar piaccal a HEXIS termékeit, valamint
felmérjük, mely termékekre van igény, és ezeket minél gyorsabban kézbesítsük a megrendelőnek. Látjuk a kelet-európai piacon uralkodó keresletet, valamint a fejlesztési lehetőségeket, ez módot ad arra, hogy minél professzionálisabban szolgáljuk ki az ügyfeleinket. Emellett pedig a HEXIS támogat minket a globális tapasztalataival, ami tovább javítja a helyzetünket.”
EDUKÁCIÓ A MINŐSÉG ÉRDEKÉBEN
A Multisign komoly tapasztalattal rendelkezik a fóliázásoktatás területén. Az vállalat erdélyi telephelyén kétheti rendszerességgel biztosítanak képzési lehetőséget a vállalkozások számára.
Az újonnan megnyílt budapesti irodájában szintén lehetőséget kíván teremteni a tanulni vágyóknak a Multisign. Oktatótermükben egy autó első részét fogják kiállítani, amelyen a helyes folyamatokat – anyag eltávolítása, tisztítás, felhelyezés és vágás – fogják prezentálni. A bemutatók célja, hogy a magyar járműfóliázási piac számára kiváló minőségű tudást biztosítsanak, így a vállalkozók garanciát vállalhatnak az elvégzett munkáért.
„Minden részletre kiterjedő oktatást kívánunk tartani” – hangsúlyozza Ronyecz Róbert. „A helyes munkafolyamatok mellett nagy hangsúlyt fektetünk a megfelelő anyagok kiválasztásának bemutatására is, hiszen rengeteg fajta alapanyag megtalálható a vállalatunk kínálatában, amelyek különböző célokat szolgálnak. A terveink szerint maximum 2-3 fő vehet majd részt ingyenesen az oktatásokon – azaz a befizetett összeg teljes mértékben levásárolható webáruházunkban. A célunk az, hogy növeljük a magyar piacon is a fóliázás színvonalát, ezáltal az autócsomagolással foglalkozó szakemberek olyan ismerettel fognak rendelkezni, amellyel garantálható a minőség. A mai gyorsan fejlődő világban fontos naprakészen tartani a tudást, ezáltal megőrizni a versenyképességet.”
FOLYAMATOSAN FEJLŐDNI KELL
A Multisign a japán kaizen módszer elvét érvényesíti működésében, azaz minden esetben arra törekednek, hogy jobbá tegyék az adott tevékenységet, s az elért eredményeket. A folyamatok hatékonyabbá tételére dolgozott ki olyan metódusokat, amelyek elősegítik a permanens fejlődést, a minőség javítását és a kitűzött célok elérését.
„A magyar piacra való belépésünket komoly háttérmunka előzte meg, számos kutatást és tesztet végeztünk annak érdekében, hogy a legjobbat nyújtsuk a helyi vállalkozások számára. A cégünk irányításában minden esetben a magas minőség elérésére törekszünk, és úgy gondoljuk, a magyar felhasználók számára ez szintén fontos szerepet játszik. Teljes vállszélességgel dolgozunk azon, hogy gyorsan szolgáljuk ki a jelenlegi és a leendő partnereinket, emellett olyan kvalitást biztosítsunk számukra, amely kiemelkedő lehetőséget biztosít a vállalkozásuk versenyképességének javításában, illetve megtartásában” – emeli ki összegzésként Török Melinda.
Némethi Botond, Sign&Display magazin