Leugrik a tigris az óriáskivetítőről!
A Samsung néhány nappal a legnagyobb éves eseményének számító Galaxy Unpacked 2022 előtt indított szemkápráztató háromdimenziós nagykivetítő-kampányt, amivel okostelefonjai gyenge fényviszonyok között is kiváló teljesítményű fotótechnológiáit hirdette. A döbbenetesen látványos videó sztárja egy animált tigris volt. A ragadozót nyilván éjszaka is éles látása miatt választották „kampányarcnak”.
A digitális 3D kijelzőkre tervezett „Tiger in the City” reklámot a világ öt legvibrálóbb városának (New York, London, Dubai, Kuala Lumpur, Szöul) legfrekventáltabb pontjain sugározták. A digitális korlátokat ledöntő nagymacska üzenete egyértelmű: az újgenerációs készülékek sosem látott fejlesztéseket kapnak az éjszakai fotózáshoz.
A cég forradalmi kampányáról szóló közlemény kifejti: a tigrissel a Samsung elmúlt tíz, rendkívül innovatív évére is utalnak. Úgy tartják, hogy ebben az időszakban végre felhagytak a biztonsági játékkal, és az új hozzáállás világtrendeket formáló fejlesztéseket eredményezett az okostelefonok piacán. A tendencia legfrissebb termékeit néhány napja mutatták be, a Galaxy Unpacked 2022 eseményen.
Gábor János, Sign&Display