Élő személy vált egy plakátkampány részévé: Michael, a Fiverr díjnyertes dizájnere egy utcai emelvényen, a rá mutató plakát előtt ülve tervezett reklámkampányokat helyi üzletek számára, Melbourne-ben. A digitális reklámanyagokat kínáló webáruház regionális gazdasági övezeteket támogató programot indított – ezt hirdette a kreatív, szó szerint élő banner.
„Sok ausztrál vállalkozás került paradox helyzetbe: a járvány után vissza kell térniük a vérkeringésbe, viszont nem maradt pénzük hirdetésre. A Bill’s Billboards nevű programunkkal őket támogatjuk, miközben bemutatjuk azt is, hogy a Fiverr hogyan tudja fellendíteni az üzletüket” – magyarázta Liron Smadja marketingigazgató.
Ha nem kézfertőtlenítő-, élelmiszer- vagy vécépapírüzletben érdekelt vállalatokról van szó, akkor kijelenthetjük, hogy minden cégtulajdonost érzékenyen érintett a 2020-as év állapította meg a Fiverr helyi kampányát lebonyolító By All Means vezetője.
Mat Cummings meggyőződéssel jelentette ki, hogy nagyon lelkesítő látni a Fiverren jelenlévő tengernyi tervezőt, akik a kisebb üzleteknek segítenek újra talpra állni.
Az akció végén öt szerencsés üzlettulajdonos összesen 250 ezer ausztrál dollár értékű, négymilliós közönséget elérő plakátkampányt nyert, és még a tervezést is ajándékba kapták. A Fiverr egy alsóneműboltot, egy mobil erdei faházakat építő vállalkozást, egy lebomlófogkefe-márkát, egy fenntartható élelmiszereket készítő gyárat és egy rákkutató központot részesített támogatásban.
Gábor János, Sign&Display
Forrás és fotó: Image Magazine