PVC-mentes banner a zöldebb Afrikáért
A CMYUK és a blowUP Media közös akciójának keretében hatalmas banner hirdeti a globális felmelegedés ellen küzdő Justdiggit csoport Afrika „visszazöldítését” szorgalmazó üzeneteit. Az összefogás eredményeként új, kis környezeti hatású anyagból készült médiát használtak a kampányhoz, amelynek leglátványosabb darabja London népszerű bevásárlónegyedében, a Spitalfields Marketen látható.
Az „Ebben az évtizedben belevágunk” és „Együtt visszaállítjuk a természetet” szlogenek egy grandiózus (3,2 x 25 méteres), PVC-mentes Sunlight Weldable Kavalan banneren jelentek meg – köszönhetően a fent írt cégek karitatív együttműködésének. A blowUP Media nem új szereplő a Justdiggit életében, mivel digitális médiafelületek biztosításával 2016 óta segíti a holland szervezet terjeszkedését az Egyesült Királyságban, Németországban és Belgiumban. Az ügynökség a PSP Vertical Vision nyomdájában díjmentesen készíttette el a hatalmas bannert, mert elkötelezetten hisz a küldetésben, és lassan minden partnerétől ugyanezt várja el.
„Mivel a blowUP-nál központi kérdésként kezeljük a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot, a nyomdai beszállítóinktól folyamatos jelentést kapunk róla, hogy éppen hol tart a PVC-mentes anyagok felhasználása”, árulta el Simon Russell vezérigazgató. „Amikor tudomást szereztünk a Kavalanról, azonnal elhatároztuk, hogy kipróbáljuk, mert tökéletes megoldásnak tűnt. Reméljük, hogy új alternatívaként mind szélesebb körben ajánlhatjuk az ügyfeleinknek!”
A Kavalant gyártó CMYUK nevében Damien Clarke sales menedzser hangsúlyozta: azért döntöttek az értékes banner felajánlása mellett, mert egyetértenek a „hangosan és tisztán hallható” üzenettel. „Nincs több idő a késlekedésre, és a bolygó megóvása érdekében mindannyiunk őrködő tekintetére szükség lesz”, szögezte le, hozzátéve: a céget felvillanyozta a lehetőség, hogy pont a Kavalannal tehettek hozzá valamit az egyre sürgetőbb narratívához.
Példaértékű, hogy a PVC-mentes bannerek megjelenése gyakorlatilag mozgalmat indított el: a nyomdaipar olyan nagy szereplői jelentették be, hogy azonnal átállnak a fenntarthatóbb megoldásra, mint az Artwork Systems, a Hollywood Monster, az Imageco és a Super-wide Digital.
Gábor János, Sign&Display
Forrás: Digital Printer