Az Outfront Media is beszállt az észak-amerikai Color of Change szervezet out-of-home kampányába, amely a színes bőrű közösséget ért igazságtalanságok felszámolását célozza. A plakátokon megjelenített fekete férfi száját egy „a cselekvés magáért beszél” feliratú tapasszal fedték le, így hangsúlyozva az elhallgatott atrocitásokat, amelyek a társadalmi feszültséget okozzák.
A kampány az UntilJusticeisReal.com oldalt hirdeti – itt elvi, erkölcsi, kreatív és persze anyagi támogatással lehet segíteni azokat az ügyeket, amelyek közelítik egymáshoz a különböző rasszokba tartozó közösségeket.
A kezdeményezést reklámeszközökkel támogatja az Outfront Media, ezzel hivatalosan is részt vesz a mozgalomban, arra buzdítva az embereket, hogy a rendelkezésükre álló eszközökkel járuljanak hozzá az igazságtalanságok megszüntetéséhez. A kampány kilenc nagyvárosban, kifejezetten olyan területeken zajlik, ahol a Color of Change szerint mély árok húzódik feketék és fehérek között.
Az elmúlt évben még inkább az amerikai mozgalmak fókuszába került a faji igazságtalanság kérdése, ezért örömmel dolgozunk együtt az Outfront Mediával, hiszen még több embert sarkallhatunk cselekvésre, és ez előremozdítja az országot
vélekedett a Color of Change marketingigazgatója. Amity Paye leszögezte: „Még nagyon sok munkánk van, mire elérjük, hogy a fekete közösségek megkapják azt az igazságosságot, biztonságot és védelmet, amit megérdemelnek.”
Jodi Senese, az Outfront kereskedelmi vezetője hozzáfűzte: „A nyilatkozatok megtétele és a támogatás csak az első lépés, de mindig készen kell állnunk arra, hogy eszközeinket jó ügyek szolgálatába állítsuk.” A szakember szerint erőteljes, minőségi vizuális hirdetésekkel sikerült új felületet adni egy társadalmi szempontból kiemelten fontos szervezetnek. Ezzel csakis egyetérteni lehet.
Gábor János, Sign&Display
Forrás és fotó: SignLink