Dimas Brasil karrierje a járműfóliázás területén 2006-ban kezdődött, és szinte azonnal hatalmas sebességgel kezdett száguldani. Nagy hatással volt rá 2011-ben Justin workshopja, amely teljesen új szemléletet hozott számára a munkában. Dimas Brazil azóta a világot járja, mára a legelismertebb szakemberek és trénerek között tartják számon. Szakmai rendezvények rendszeres szereplője, 2022-ben a Las Vegasban megrendezett WWWrap győztese volt. Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy világszinten is kiemelkedő, amit a járműfóliázásban tud, és amit tanítványaival megoszt.
A Fortuna Digital az ImagePerfect megbízásából 2024. szeptemberében elhozta Magyarországra Dimas Brasilt, hogy az itthon egyre nagyobb figyelemnek örvendő járműcsomagolási ágazat az eddiginél is tudatosabban és professzionálisabban fejlődhessen tovább. A kétnapos workshop során Dimas mint a The Wrap Institute trénere független szakértőként mutatta be az ImagePerfect 2578PA 2D Wrap SuperGlide fóliát, amely hengerelt fóliaként az öntött fóliák minden jó tulajdonságával rendelkezik. A Fortuna Digital nem titkoltan mindig a legújabb megoldásokat kutatja, nyitottan az innovatív megoldások felé a digitális nyomdaipar területén.
A cég gyorsan és érzékenyen reagál a legújabb trendekre. Nádai Zsolt értékesítési vezető elmondása szerint egy ilyen tréning jó lehetőség arra, hogy erősítsék nemzetközi kapcsolataikat, és az egyes szakterületek között egyfajta közvetítőként átjárást biztosíthassanak. A Fortuna Digital az ImagePerfect partnereként különösen fontosnak tartja, hogy a hazai szakemberek megismerkedhessenek a legjobb minőségű alapanyagokkal, mint amilyen a most használt SuperGlide fólia. A Flash Designnal közösen szervezett esemény a két cég eddig is harmonikus szakmai együttműködését is tovább erősíti. Dimas Brasil amellett, hogy ösztönösen jó előadó, vérprofi szakember, aki szenvedélyesen szereti a hivatását, ez sugárzik minden mozdulatából. Nem vár el kevesebbet a tanítványaitól sem. A kurzus során az átfogó anyagismerettől a legkisebb, milliméterekre lebontott mozdulatokig, vágásokig és simításokig haladt végig az egyes munkafolyamatokon. Az együtt töltött nap során felmérte, ki milyen szinten áll, és személyre szabottan adott tanácsokat mindenkinek ahhoz, hogy a munkáját a leghatékonyabban végezhesse. A résztvevők midannyian megtapasztalhatták, milyen igazán jó minőségű alapanyaggal dolgozni.
Brasil mindig személyes példákkal támasztotta alá minden állítását, és bármilyen apró szakmai fogásról is volt szó, rögtön a gyakorlatban is demonstrálta, hogy nem véletlenül tartják számon a világ legjobbjai között. Külön kihangsúlyozta, hogy azok válhatnak az ágazat legjobbjaivá, akik a professzionális hozzáállás mellett művészi attitűddel is rendelkeznek, és a megrendelők kívánságai mellett ezt is képesek érvényesíteni. A tréning végére a résztvevők csapattá kovácsolódtak, ami a későbbiekben új szakmai együttműködések lehetőségét vetíti előre.
Pápai Norbert, a Flash Design vezetője elmondta: ez a tréning egy olyan lehetőség, amellyel mindenki nyer, így örömmel biztosította hozzá a helyszínt.
„A mi cégünk a reklámdekoráció minden területét igyekszik lefedni, az egészen apró designelemektől a hatalmas filmes díszletekig – mondja. – A megrendeléseink legnagyobb részét ez utóbbiak adják ki, de folyamatosan bővül partneri körünk, és mindenkivel, legyen nagy cég vagy magánszemély, ugyanúgy megtaláljuk a közös hangot. Az autófóliázás talán a legfiatalabb üzletágunk, és mi magunk is megdöbbentünk, mekkora rá az igény. 2-3 év alatt eljutottunk odáig, hogy alig győzzük a megrendelések teljesítését: újra és újra belefutunk abba, mennyire nehéz erre a területre szakosodott igazán jó szakembert találni.
A mostani tréning így számunkra azt is jelenti, hogy lehet itt olyan tehetséges fiatal, aki a későbbiekben munkatársunk vagy alvállalkozónk lesz, így nem is kérdés, hogy megéri-e számunkra befogadni egy ehhez hasonló rendezvényt.”
A Flash titka a csapatmunka: a cégnél dolgozók összetartó közösséget alkotnak, akik minden egyes felkérést új kihívásként értékelnek, és teammunkában oldják meg a felmerülő problémákat. Nem véletlen, hogy a cég arculata a szuperhősök világára épül: minden munkatársnak megvan a maga szuperképessége, amelyeket egyesítve minden feladatot kreatívan és a legmagasabb színvonalon oldanak meg.
A tréning végén a Fortuna Digital minden résztvevő munkáját oklevéllel ismerte el, amely nemcsak örök emlék, hanem egyben Dimas Brasil szignójával ellátott szakmai elismerés is. Az oklevélre mindenki méltán lehet büszke, hiszen nemcsak egy papír, de egyfajta garanciát is jelent a későbbi ügyfelek számára, hogy gépjárművükön a legjobb dekoratőrök dolgoznak.
Kerényi Kata, Sign&Display magazin